Mini Grădina

Grădina din balcon

2 Comments

M-a pișcat de degetul verde o musculiță de cartof și iată-mă încercând anul ăsta marea cu sarea pe un balcon de 1,60m x 7m. În cam 11 mp promit să fac tot posibilul să cresc cât mai multe minuni verzi (și nu uscate) și de alte culori apetisante, spre bucuria ochiului, a gustului și a corpului, în ghivece, jardiniere, găleți și cutii de tort de înghețată.

Suntem trei iubitori de legume acasă, deci productiv fie pământul în 2013!

Iar dacă se mai găsesc și alții dornici să purceadă la drum cu mini-hârlețul în pumn, să dea de veste la comentarii, să am cui mă lăuda când crește și cui mă plânge când se ofilește.

2 thoughts on “Grădina din balcon

  1. De cand astept eu un impatimit al balcoanelor cu legume! Sa stii ca eu sunt prima care o sa te urmareasca. Si cu interes maxim! Am tot cautat bloguri romanesti, dar nu am gasit ceva cu adevarat ca lumea. Cu tine simt insa ca e altceva… esti plina de idei, le si pui in practica… Abia astept sa te vad in actiune!
    Spor la toate!

    • Mulțumesc mult! Mult! Să știi că eu te citesc și te urmăresc de astă toamnă, de când m-a apucat cheful nebun de făcut experimente verzi (și roșii! cât mai multe roșii!) și mă tot gândeam cum ar fi ca în toamna asta să recoltez și eu una-alta din balcon, altceva decât plante aromatice, că la ele m-am încumetat încă de anul trecut! Mă gândeam “ia uite, e cineva care chiar face chestii din astea minunate în spații mici, deci se poate, deci fac și eu la fel!” – așa că tu și Dan sunteți inspirațiile mele!

Leave a Reply

