Mini Grădina

Noi suntem pui de ridichi!

4 Comments

răsaduri de ridichi

Răsadurile mele de ridichi, ieri.

Incredibil, de la o zi la alta, nebunele astea se întind cât pot ele spre lumină. Le-am pus o lampă, că e destul de beznă zilele astea, ploaie și nor, nor și ploaie și tot așa… Pe mine mă doare capul de la vremea închisă, dar plăntuțele mele cresc fără încetare!

răsaduri de ridichi

Răsadurile mele de ridichi, azi!

Aștept să se facă mai mari și le mai răresc, le mai ciugulesc, văd eu ce fac cu ele. Să le ținem pumnii, deci!

4 thoughts on “Noi suntem pui de ridichi!

  1. Ținem pumnii deci!

  2. Ce distanta și adâncime ?

  3. Astea din poze au fost primul experiment. Le-am pus cam des și a trebuit să le răresc. Acum le pun la 5 cm minim, iar adâncimea… cam 2 cm.

Leave a Reply

