Mini Grădina

Grădina de la țară

Leave a comment

Cum avem o fâșie de loc mai încolo de oraș, de anul ăsta vom grădinări și acolo. Am început de anul trecut, din toamnă, când am plantat ceapă, usturoi (pentru recoltă timpurie), napi (topinambur) și ghimbir (de care sunt tare curioasă, că e friguros – oare o fi supraviețuit?). A, și am pus și niște pomi fructiferi, care sper că au trecut iarna cu bine și că au prins.

Aici am plantat de cu toamnă ceapă și usturoi!

Aici am plantat de cu toamnă ceapă și usturoi!

Weekendul ăsta dăm o fugă până acolo – sper să mănânc prima ceapă verde din propria grădină!

Leave a Reply

