Mini Grădina

Căpşuni crescute în balcon

1 Comment

Am tot cochetat cu ideea. Iniţial am vrut ca grădina mea din balcon să fie tematică – doar legume, leguminoase, salate şi spanac. Dar am fost acum o săptămână la ţară. Exact, când a fost vremea aia frumoasă, cald şi soare. Şi m-au tentat atât de tare căpşunile, încât am ciugulit câteva de la soacra mea din curte şi le-am transplantat în ghivece.

Deja cresc. Au prins imediat, minunatele buruieni, şi cresc.

Iată una:

image

O plantă foarte uşor de crescut la ghiveci sau în jardinieră: căpşuna!

Iar lângă ea e una dintre pietricelele pictate zilele trecute, pietre pictate să semene a căpşuni.

One thought on “Căpşuni crescute în balcon

Leave a Reply

