Mini Grădina

Salată crescută dintr-un cotor

6 Comments

Mă amuză foarte tare să fac experimente din astea: în loc să arunc resturile de vegetale, le pun prin vreun ghiveci.

Ce e fantastic e că, în afară de un ananas căpos, care n-a vrut cu niciun chip să prindă, restul experimentelor – toate, absolut toate – au reuşit.

Iată ce a făcut un cotor de salată în mai puţin de o lună:

image

Salată crescută în ghiveci, dintr-un cotor

Îl mai las o săptămână şi îl tund. O să crească iar, fără îndoială.

6 thoughts on “Salată crescută dintr-un cotor

  1. Super idee. O sa incerc si eu 🙂

  2. M-ai innebunit! Chiar ca ai niste idei nostime. Eu ma reped cu toate la compostiera, de-aia nu-mi trece prin cap sa le plantez. Dar am sa incerc sa vad ce iese.

    • Aș face și o micuță compostieră, dar n-am atât de mult loc pe balcon, cât e el de aproape terasă… și mi-e frică să nu atragă musculițele alea oribile care molfăie rădăcini de plăntuțe!

  3. Apropo de musculite. Eu mi-am cumparat o lacramioara care are radacinile pline de musculite. I-am schimbat ghiveciul si pamantul, am acoperit radacinile care erau oarecum expuse insa de curand am observat ca iar au aparut musculitele. Ai idee cum as putrea sa scap de ele? Multumesc anticipat.

Leave a Reply

