Mini Grădina

Experimentul „cartofi la carton“

2 Comments

image

Cartofi crescuţi la cutie, pe balcon

Am aflat eu că se pot creşte eficient cartofi în spaţii meschine dacă se umplu recipientele progresiv cu pământ (cât mai bine afânat – drept pentu care eu am pus o grămadă de perlit într-un pământ nisipos) şi se clădeşte astfel un soi de turn în care tuberculii se dezvoltă fericiţi. Nu ştiu ce fac tuberculii, dar plăntuţele ieşite din cartofii încolţiţi pe care i-am plantat într-o cutie de carton cresc pe zi ce trece, aşa că azi am înălțat cutia şi am mai pus pământ. Abia aştept să văd dacă şmecheria asta funcţionează sau nu.

2 thoughts on “Experimentul „cartofi la carton“

  1. Functioneaza. Eu am incercat anul trecut cu ei pusi in saci, atata doar ca i-am udat prea tare si i-am dat gata. Abia pe urma am aflat ca trebuie sa-i lasi mai pe uscat…

    • Da, sau cu un pământ nisipos și cu scurgere foarte bună, să treacă apa prin el ca prin sită! Că altfel se fac terci tuberculii 🙂

      Tare sper să iasă! Așa, să pot să-i fac cu rozmarin, la cuptor și să pot să mă laud că n-au chimicale și că eu i-am crescut!

Leave a Reply

