Mini Grădina

Dr. Irina Costache – medic pediatru

Leave a comment

Postarea asta nu are nicio legătură cu grădina, dar are legătură cu fii-mea (cea mai importantă plăntuță din grădina mea) și, prin urmare, poate fi util tuturor mămicilor, la nevoie. Am avut recent niște probleme de sănătate și, pentru că așa le-am rezolvat, vreau să vă recomand un doctor bun, blând și amabil: dr. Irina Costache – medic pediatru.

Ca să înțelegeți și de ce o recomand, iată:

Este o persoană amabilă și foarte atentă la ceea ce îi spui, ca mamă, despre problemele copilului tău. Sunt puțini medici care fac asta, iar eu cred că e foarte important. De fiecare dată când am fost la ea, am plecat liniștită că totul va fi bine, și a fost bine. Nu intru în amănunte, pentru că vreau să păstrez postarea asta scurtă și la obiect – ideea de bază e că mamă mai panicată ca mine nu există, iar ea m-a liniștit și mi-a tratat copilul, care acum este OK.

În al doilea rând, medicul pediatru Irina Costache este la Regina Maria, o rețea privată de clinici, ceea ce înseamnă că accesul la serviciile ei se face rapid și civilizat, cu programare în prealabil și ora respectată. Nu-ți faci programul praf, ca la stat. Evident, cabinetul este curat și aerisit, e un mediu care nu sperie copiii (fii-mea este traumatizată în urma unei vizite de o noapte la Budimex – un coșmar! – și îi e cam teamă de spitale, clinici și medici – de dna dr. Costache nu îi este frică și merge cu plăcere).

Așadar, o recomand cu drag tuturor mamelor din București. Irina Costache este un medic bun, pediatru cu drag de copii și mamă, la rândul ei.

Leave a Reply

